gorean.pl

"Prywatna biblioteka skryby Jaeger'a Vatn"

Nasze statystyki

Odsłon artykułów:
433457

Taniec niewolnic - sztuka ekspresji (reportaż z konkursu tańca w Gorean Campus SL)

Taniec niewolnic - sztuka ekspresji

 
"Dance," I told Feiqa.
"I do not know how to dance, Master," she moaned.
"In every female there is a dancer," I said.
Mercenaries of Gor  Book 21  Page 60

„Tańcz” powiedziałem do Feigii.
„Nie umiem tańczyć, Panie” jęknęła.
„W każdej kobiecie jest tancerka” powiedziałem/
Mecenaries of Gor strona 60


Taniec to jedna z umiejętności, którą może posiąść Goreańska niewolnica, aby dać przyjemność Wolnym.
 Istotą tańca Goreańskiej niewolnicy są jej myśli, uczucia, marzenia, pragnienia, ale też leki, obawy i troski. Każdy ruch jest formą wypowiedzi, jest sposobem przekazania prawdziwych emocji wypływających z jej wnętrza.
Dlatego, każdy taniec jest unikalny. Opowiada odrębna historię... opowieść zaklętą w gibkim, ponętnym ciele niewolnicy i jej elektryzującym spojrzeniu. W takim tańcu nie ma dobrych czy złych sposobów wyrażania emocji; ciało i zmysły staja się instrumentem, który sprawia przyjemność widzom, a niewolnica może w pełni realizować się w swojej potrzebie oddania i pragnieniu służenia. Bo taniec jest właśnie doskonałym sposobem, aby pokazać gotowość do służby niewolnicy, jej zmysłowość i kobiecość, czasem prowokującą czy nawet wyzywającą, a czasem lekko speszona i dyskretną. Taniec to historia opowiedziana każdą cząstka ciała niewolnicy z towarzyszeniem muzyki, która dopełnia widowisko, ilustrując emocje dźwiękiem.

“Slave dance, that form of dance, in its thousands of variations, in which a female may excitingly and beautifully, marvellously and fulfillingly, express the depths and profundities of her nature. In such dance the woman moves as a female, and shows herself as a female, in all her excitingness and beauty. It is no wonder that women love such dance, in which dance they are so desirable and beautiful, in which dance they feel so free, so sexual, so much a slave”
-Magicians of Gor pg 44.

„Taniec niewolnicy, to forma tańca, występująca w tysiącu odmian, w których kobieta może  wyrazić głębię i istotę swojej natury, w sposób pełen pasji i piękna, doskonały i dający jej spełnienie. W takim tańcu, kobieta porusza się ze świadomością swojej kobiecości, prezentuje siebie jako kobietę w całej swojej emocjonalności i urodzie. Nic więc dziwnego, że kobiety uwielbiają taki taniec, w którym są pełne pożądania i piękne, w którym czują się tak wolne, tak zmysłowe, tak bardzo oddane”


Każda z nas ma serce i myśli przepełnione różnymi emocjami, odczuciami czy wreszcie pragnieniami. Taniec to jeden ze sposobów ich ekspresji, podzielenia się nimi z najbliższą Nam osoba, ale to też sposób na pokazanie światu jakie uczucia i pragnienia mamy w sobie.
Oczywiście, jeśli niewolnica chce doskonalić się w tej sztuce, ma takie możliwości.
Zaczynając od lektury Kronik Johna Normana, gdzie bardzo często możemy natknąć się na opisy tańca niewolnic, w jego różnych odmianach zależnych nie tylko od pozycji niewolnicy, jej wyszkolenia, ale także regionu, który zamieszkuje. W stosownych fragmentach Kronik można odnaleźć analogie do swoich emocji i zagłębić się w odczucia bohaterek, z którymi się identyfikujemy.
Można tez podejść do zagadnienia tańca bardziej empirycznie i wykorzystując duże lustro we własnym domu, podjąć próbę odnalezienia tych ruchów ciała i ekspresji twarzy, która odda wszystko to, co jest w naszym wnętrzu. Ulubiona, poruszająca Nas muzyka, na pewno pomoże wyrazić najgłębiej skrywane emocje.
Ma zoya świadomość, że nie każda kobieta ma tyle śmiałości, aby podjąć to wyzwanie, a jednak taniec niewolnicy jest jej bliski. Wirtualna platforma – Second Life-  po raz kolejny sprawdza się jako swoisty poligon wielu możliwości w tej materii.
Ośrodki wiedzy Goreańskiej proponują poznanie rodzajów i technik tańca niewolnic poprzez udział w szkoleniach i warsztatach. Takie ośrodki jak Gorean Campus czy Ko-Ro-Ba Academy proponują cały cykl szkoleniowy rozpoczynający się od wstępnego szkolenia, które skupia się na poznaniu tańca niewolnic, który został przedstawiony w Kronikach. Ma to na celu zapoznanie uczestników kursu z cechami i odmianami tańca niewolnic na Gor, a wreszcie zachęcenie niewolnic do spełniania się w tej formie sztuki. Po tej wstępnej edukacji, uczestnicy mogą podjąć kolejne stopnie kursu na poziomie od początkującego do zaawansowanego. W ramach tych zajęć, poznają możliwości techniczne tworzenia choreografii tanecznej z wykorzystaniem narzędzi jakie oferuje SL. Ważnym aspektem takich warsztatów jest formuła tworzenia choreografii tak, aby w pełni oddawała charakter tańca.

Dla niewolnic, które czują się na siłach i pragną sprawdzić się w roli tancerek, a także stanąć do rywalizacji o miano najlepszej tancerki, ośrodki Gor w SL, organizują konkury tańca.
Zoya z wielka przyjemnością wybrała się na jeden z takich konkursów, aby podziwiać niewolnice  w ich kreacjach tworzonych w tańcu.
Beginner Dance Contest w Gorean Campus (konkurs tańca dla początkujących niewolnic) odbył się 27 lutego br. i zgromadził bardzo liczna widownię, na której zasiedli zarówno Wolni, jak i niewolni mieszkańcy, przybywający z różnych obszarów Gor.


 Do rywalizacji stanęło 5 niewolnic, które wcześniej uczestniczyły w szkoleniu i warsztatach. Niewolnice te pochodziły z różnych regionów Gor, a także bardzo odmienna była ich historia i status w społeczności, co widoczne było w odmianach tańców i ekspresji, którą prezentowały.
Dziewczyny były wprowadzane na scenę (dancing pit) przez gospodynie konkursu, która przedstawiała kolejne uczestniczki, podając ich imiona, regiony Gor z których pochodzą oraz ich krótka historię.



Muzyka, do której dziewczyny tańczyły swoja przygotowana wcześniej choreografie była odtwarzana dzięki dostępności radia goreańskiego w Goreańskich simach w Second Life. W czasie tańca dziewczyny opowiadały wszystkim oglądającym historie, na podstawie której osnuta była choreografia. 
Rozgłośnia radiowa jest wykorzystywana nie tylko podczas takich imprez, ale także jako forma rozpowszechniania treści Kronik Johna Normana (cyklicznie czytane są fragmenty kolejnych nowel).

Wszystkie niewolnice, biorące udział w konkursie miały serdeczny doping publiczności, na który w pełni zasługiwały. Po każdym zaprezentowanym tańcu otrzymywały aplauz i bardzo pozytywne komentarze ze stroni widzów, którzy doceniali nie tylko wkład pracy w przygotowanie choreografii, ale również sposób prezentacji, no i oczywiście odwagę, jaka niewątpliwie musiały się wykazać.

Wśród uczestniczek była niewolnica, która zaledwie tydzień wcześniej była Wolna Kobieta, jednak uczucie do Wolnego mężczyzny sprawiło, że dokonała aktu poddania (act of submission) i już w trakcie tego konkursu realizowała się w roli oddanej kobiety.



Jedną z uczestniczek była pochodząca z północnych regionów Gor – bondmaid. Niewolnica ta, zaprezentowała bardzo ognisty, drapieżny taniec, który różnił się od tańca niewolnic pochodzących z centralnej czy południowe części Gor.



Zdaniem jury konkursu, które zoya w pełni podzieliła, najlepszą tancerką okazała się niewolnica Renee, która przybyła z południowych regionów Gor i zaprezentowała bardzo efektowny, przesycony emocjami taniec.



Na zakończenie tej opowieści o tańcu niewolnic zaprasza zoya do obejrzenia wyjątkowo pięknych tańców, który są wyrazem miłości i tęsknoty ale też pragnień i oczekiwań niewolnic.
Kiedy zoya patrzy na to swoiste wyznanie niewolnicy, widzi kobietę, która pomimo że nie może być teraz obok swojego Pana i tańczyć dla Niego, chce być piękna i zmysłowa w każdym swoim geście, w każdym wygięciu jej ciała, w każdym ruchu dłoni i w każdym głębokim spojrzeniu.
Kocha... pragnie...tęskni.... jak każda kobieta!

"The Journey Begins"

 

"a slaves heart"

 

Kogo gościmy

Odwiedza nas 59 gości oraz 0 użytkowników.


Copyright © 2013. All Rights Reserved.